تاریخ اکران فیلم سریع و خشمگین ۹ دوباره به تعویق افتاد

اینطور که پیداست یونیورسال استودیوز به دنبال تعطیلی سینماها و محدودیت‌های کاری و اجتماعی ناشی از دنیاگیری کروناویروس، باری دیگر تاریخ اکران فیلم «سریع و خشمگین ۹» را به تعویق می‌اندازد.

هنگامی که صحبت از بهترین فیلم‌های سبک اکشن با حضور شخصیت‌هایی قوی هیکل و اتومبیل‌هایی گران قیمت در میان باشد، مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین (Fast and Furious) احتمالا نخستین آثاری هستند که به ذهن هر سینمادوستی خطور می‌کنند؛ سری پرطرفداری که از سال ۲۰۰۱ کار خود را آغاز کرده و تا به امروز ۹ فیلم موفق در دنیای آن ساخته شده است و داستان شخصیت‌های‌اش در سال ۲۰۲۲ و با قسمت یازدهم به پایان می‌رسد.

در نسخه‌های اخیر، فیلم‌های این سری کمی از اصالت خود یعنی روایت داستانی هیجان‌انگیز در دل مسابقات غیرقانونی فاصله گرفته‌اند و بیشتر به سمت به تصویر کشیدن صحنه‌های اکشن پر زرق و برق سوق داده شده‌اند و به همین خاطر از میزان مقبولیت و ارزش این مجموعه در نظر سینمادوستان حرفه‌ای کاسته شده است، اما به هر حال هنوز هم دنباله‌های سریع و خشن برای عموم فیلم‌بین‌ها بسیار حائز اهمیت هستند و رکوردهای فوق‌العاده‌ای را در باکس آفیس ثبت می‌کنند.

نسخه‌های نخست این سری در سراسر جهان به فروش‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلاری دست یافته‌اند، اما پس از نسخه‌ی ششم و با افزایش محبوبیت سریع و خشمگین، این فیلم‌ها فروش‌های میلیارد دلار را تجربه کرده‌اند. دو نسخه‌ی اصلی پیشین این مجموعه یعنی «سرنوشت خشمگین» و «خشمگین ۷» با بودجه‌ی ۲۵۰ و ۱۹۰ میلیون دلاری به ترتیب موفق به فروشی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۳۶ میلیون دلار و ۱ میلیارد و ۵۱۵ میلیون دلار شدند.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
WeCreativez WhatsApp Support
این پشتیبانی از طریق واتساپ می باشد.
پشتیبانی
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.